About the lady

My photo
Belgrade
Architect, artist, journalist and dreamer. She also belives in faries and adore lions.

Monday 7 March 2011

Dobar osecaj i sjaj u ocima- moj text za Wannabe Magazine


Drage moje, šta li to zapravo kupujemo u prodavnicama neodoljivih, najskupljih i najprepoznatljivijih brendova? Da li je Jelena Karleuša svima ulila tu čuvenu sposobnost da prepoznamo čak i one najvernije urađene lažnjak torbe? Ja verujem da smo mi sve oduvek imale gen za takve stvari. Ali o čemu se zapravo radi? Velikim delom o emociji koju pruža samo saznanje da oko ruke nosimo torbičak koji vredi više od jednog skijaškog aranžmana na Alpima. Trgovina dobrim osećajem je jedan od najuspešnijih marketinških trikova današnjice. Coca-Cola nam je, kroz svoje factory reklame, plasirala ukus sreće i to je delovalo poput magije.

Dakle, sve je pitanje dobrog osećaja i sjaja u očima. Svakako da će nam više prijati kada nam upute kompliment da naprosto blistamo nego kada nam pohvale frizuru zato što ona, sama po sebi, ne znači ništa. Ako mi ne plenimo energijom i stavom, sav trud uložen u fizički izgled možemo slobodno baciti u vodu. Dakle, stanje duha i sklad emocija su ključ. Oni, naravno, za sobom povlače tu blistavost u našoj pojavi. Moda je svakako nekim delom stvar lica koje pokazujemo svetu i koje nas uvek oda. Više nam nije potrebna nikakva tehnika kako bi prepoznale lažnjake. Naravno da iza vragolastog sjaja koji mami ne stoje samo originalni komadi odeće. Oni samo doprinose i čine dobar aksesoar našoj pojavi koja zavisi i od mnogih drugih stavki. Ipak, ne bih se udaljavala od ovakve teme.


Ne želim ni da zanemarim kvalitet svih tih prestižnih brendova. Ipak, kada onako ozarene od sreće kao mala deca izađemo iz radnje sa cipelicama koje su upravo stigle sa modnih pisti, sam kvalitet istih sigurno nije razlog zbog koga se tog trenutka beskrajnog zadovoljstva ne bismo odrekle ni zbog čega na svetu!

3 comments:

  1. Sve je pitanje dobrog osećaja i sjaja u očima, baš kao što kažeš i sve dok imamo i održavamo taj sjaj uz pomoć ljubavi,hrane, krpica ili nečeg četvrtog, sve je super :)

    ReplyDelete
  2. Naravno :)
    Dok god imamo inspiraciju koju crpemo iz tih stvarcica sve je ok ali uvek cemo mi to vec negde pronaci :)

    ReplyDelete